Cítit se dobře a sama sebou
Sety spodního prádla v krásných, nejen vánočních barvách, najdete také u značky Lindex, která mimo jiné dlouhodobě podporuje myšlenku body positivity. Nedávno si dokonce nechala vypracovat výzkum, jehož se zúčastnilo více než 4000 žen ze Skandinávie, které odpovídaly na otázky týkající se pocitů spojených s vnímáním vlastního těla. Výsledky ukazují, že 6 z 10 severských žen ve věku 18–75 let má pocit, že jejich tělesnou a duševní pohodu negativně ovlivňují obecně rozšířené představy o ideálním těle. Nejvýraznější se tento problém zdá být ve věkové skupině 18–45 let, kde 8 z 10 žen uvádí, že jsou negativně ovlivněny alespoň do určité míry. Průzkum také ukazuje, že 3 ze 4 žen ve věku 18–75 let mají zkušenost s tím, že jejich každodenní život negativně ovlivňují hormonální změny.