Přejít k hlavnímu obsahu
Životní styl

6 tipů, jak zhubnout rychle

Info ikona
Jak rychle zhubnout

Potřebujete shodit přebytečná kila? Máme pro vás účinné tipy na hubnutí, jak to zvládnout co nejrychleji. Inspirujte se a pojďte si pro svou vysněnou postavu. Každá si zasloužíme cítit se skvěle ve svém těle.

Promotion | 4. 07. 2022

Cvičte doma online

Tvrdíte, že na cvičení nemáte čas? Cvičte doma online s VIP Programem. Ušetříte čas s dojížděním a makat na sobě můžete kdykoliv budete chtít. Jen se převlečete do cvičebního outfitu a profesionální trenérky vám v pohodlí vašeho domova ukážou správnou techniku cviků. Zacvičit si můžete třeba jen 10minutové nebo 20minutové tréninky, když máte chvilku času.

Kombinujte kardio a cviky na zpevnění těla

Nevíte, jak cvičit, abyste viděla výsledky co nejrychleji? Ideální je kombinace kardio cvičení a cviků na zpevnění a formování postavy. Při správném kardiu nastartujete spalování tuků, aby šla kila rychle dolů. Mezi aerobní cvičení patří například běh, plavání, jízda na kole, ale také kickbox, zumba nebo i rychlá chůze. Aby pohyb byl efektivní a začala jste skutečně spalovat tuky, pak by měla aktivita trvat alespoň 40 minut.

Ano, kardio cvičením zhubnete, ale my, ženy, nechceme být jen hubené, chceme mít také pevné sexy tělo, za které se v plavkách stydět nebudeme. Kombinujte proto tyto pohybové aktivity s cviky na zpevnění těla. Nemusíte se bát, že byste pak vypadala jako kulturistka – takto to opravdu nefunguje. Zařaďte do své fitness rutiny posilování pro štíhlé nohy a kulatý zadeček, cviky na střed těla, ale i ty na vrchní část těla… protože povislé paže nejsou v módě!

Info ikona
Cvičení online s LadyLab

Podpořte hubnutí spalovači tuků

Dopomoct si můžete také doplňky stravy na hubnutí. Vyzkoušejte vícesložkový spalovač tuků pro ženy FAT KILLER. Dodá vám energii na cvičení, nastartuje spalování tukových zásob a pomůže vám ze sebe dostat maximum. Ideálně ho kombinujte s nočním spalovačem NIGHT BURNER pro ty nejlepší výsledky.

Info ikona
FAT KILLER od LadyLab

Vytvořte si hubnoucí plán

Myslíte to s hubnutím vážně? Pak to chce jasný plán. Vyhraďte si čas na cvičení, chystejte si do práce krabičky se zdravým jídlem, pečujte o sebe a jděte si za svým cílem. Naplánujte si do diáře všechny aktivity, které vám pomohou na cestě za vysněnou postavou. Pokud budete s jednotlivými body ve svém harmonogramu počítat, snáze se vám dodrží.

- Cvičte 4 – 5krát týdně cca 45 minut.

- Choďte na procházky a hýbejte se, kdykoliv je to možné.

- Stravujte se pravidelně 3 – 6krát denně.

- Dodržujte dostatečný pitný režim během dne.

- Kvalitně spěte alespoň 7 h.

- Nastavte si reálné cíle.

- Vyfoťte si fotku před a po, ať pak můžete porovnat změny.

Hýbejte se při každé příležitosti

Pohyb se během dne nasčítá. Osoby se sedavým zaměstnáním mají obecně hubnutí náročnější. Můžete to ale dohnat dalším pohybem během dne!

- Začněte jezdit do práce na kole.

- Vystupujte o zastávku dříve z MHD.

- Choďte vždycky po schodech, nejezdi výtahem.

- Objednávání jídla? Raději si zajděte na nákup.

- I taková práce na zahradě spaluje kalorie.

- Úklid je super kardio!

- Běhání za dětmi nebo za psem se také počítá.

Info ikona
LadyLab

Dbejte na správnou skladbu jídelníčku

Jídelníček je při hubnutí velmi důležitý. Není to ale žádná věda. Stačí, když budete dodržovat pár jednoduchých pravidel.

- Nevynechávejte žádnou z makroživin – důležité jsou jak bílkoviny, tak komplexní sacharidy a zdravé tuky.

- Omezit byste měla vysoce průmyslově zpracované potraviny, sladkosti plné jednoduchých cukrů a fast food.

- Vyvarujte se tekutým kaloriím. Alkohol a limonády vaší postavě neprospívají.

- Zakomponujte do svého stravovacího režimu více čerstvé zeleniny a ovoce.

- Vařte si doma, jídlo si neobjednávejte, abyste věděla, co vše do svého těla skutečně dáváte.

Ujasněte si své cíle a pojďte si pro svou postavu snů. Zadarmo to nebude, ale ty výsledky budou stát za to.

 

Info ikona
Spalovače tuků Ladylab
Měření