Název Philadelphia byl geniálním marketingovým trikem
Velký obchodní úspěch přišel o několik let později, v roce 1880, kdy se Lawrence spojil s podnikatelem Georgem Burnettem. Ten dostal skvělý nápad: pojmenovat sýr „Philadelphia“. Prostě jen proto, že si v té době Philadelphia získala pověst kvalitních mléčných výrobků a vynikající kuchyně. Název „Philadelphia“ se stal marketingovým nástrojem, který měl novému produktu dodat prestiž, kvalitu a důvěru. Nikdo se neptal, kde se vyrábí – všichni jen chtěli věřit, že pochází ze srdce vynikající americké gastronomie. Trik fungoval. Filadelfský smetanový sýr se stal synonymem luxusu a jeho produkce se rapidně zvýšila. Během několika desetiletí se stal globální značkou. Ve skutečnosti ve Filadelfii nikdy neexistovala jediná továrna, která by ho vyráběla. Příběh sýru Philadelphia je jedním z nejúspěšnějších případů budování značky, které není založeno na původu, ale na reputaci. Jméno se stalo celou identitou. A tento sýr mnoho lidí stále považuje za lokální produkt města, které ho nikdy neznalo.