Přejít k hlavnímu obsahu
Marianne Bydlení Objednat >
Marianne Venkov & styl Objednat >
Zdraví

Cvičení podle Jennifer Lopez: Nikdy nesportujte jen kvůli postavě a využijte každý den naplno

Jennifer Lopez letos zazářila na Met Gala, propaguje svůj nový sci-fi film Atlas a připravuje se na letní koncertní tour. Jak to zvládá? Podle jejího trenéra rozhodně nepolevuje ve své cvičící rutině a vyrýsované břišní svaly jsou toho důkazem. Jaké je tajemství této obdivuhodné zpěvačky a herečky, která má ve svých 54 letech fantastickou postavu?

Dodd Romero, osobní trenér zpěvačky a herečky Jennifer Lopez, tvrdí, že v lepší kondici nikdy nebyla. „Je na sebe přísná, je silná a nikdy si na nic nestěžuje. Ať jí řeknu cokoliv, ona to udělá,“ obdivuje Dodd hereččino odhodlání. Její cvičící rutina není nic tajného, neboť sama ráda dává na Instagram spoustu tipů, ukázek a důležitých zásad, kterých se drží a díky nimž má perfektní postavu. Podívejte se na hlavní body, které svým sledujícím prozradila a jež jsou pro formování postavy podle ní zásadní.

Mohlo by se vám líbit

Tajemství Jennifer Lopez: Jak vypadá běžný den slavné divy, která je po padesátce ve své nejlepší životní formě

„Začala jsem se o sebe starat a teď je to vidět,“ odpověděla herečka, zpěvačka a módní návrhářka Jennifer Lopez US Weekly na otázku, jak to, že po padesátce vypadá lépe než ve třiceti. Další otázka ovšem zní, jak se o sebe začala starat. Tajemství její skvělé formy spočívá mimo jiné v její denní rutině. Pojďme se podívat, jak vypadá její ráno, pravidelné cvičení i na to, co dělá pro duševní pohodu.
marianne.cz

1. Posilování břicha je základ úspěchu

Zpěvačka si dává velice záležet na posílení břicha a rozhodně se v této středové oblasti nešetří.

2. Zamilujte si kruhový trénink

Právě kruhové tréninky jsou perfektní volbou, pokud chcete posílit celé tělo najednou. Na Instagramu Jennifer předvedla sestřih videa této formy cvičení, které si užívá venku na trávě s úsměvem na tváři, a ukázala, že k němu potřebuje jen činky a podložku na jógu.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

3. Účinná cvičební metoda podle Tracy Anderson

Od té doby, co je Jennifer maminkou dvojčat Emme a Maxe, věnuje se cvičební metodě Tracy Anderson a trénuje přímo s ní. Tracy je zřejmě nejžádanější osobní trenérka na světě a nedají na ni dopustit ani další slavné ženy, které nejspíš zcela zapomněly stárnout – například Gwyneth Paltrow nebo Madonna.

4. Využijte každý den naplno

Důslednost je pro herečku a zpěvačku v jedné osobě klíčová, takže opravdu jen zřídka kdy cvičení vynechává. První věc, kterou po ránu dělá, je, že si jde zacvičit. Sama říká, že se snaží využít každý den naplno. Jeden z jejích trenérů prozradil, že Lopez má neuvěřitelnou fyzickou, mentální i emocionální energii a neuvěřitelnou disciplínu.

5. Necvičte jen kvůli postavě

Stejně důležitým důvodem, jako je ohromovat celý svět svou perfektní postavou, je pro Lopez i duševní zdraví, které si díky cvičení udržuje. Přiznala, že když se necítí psychicky nejlépe, jde si zacvičit a endorfiny již udělají zbytek práce.

6. Zlepšete si náladu i sebevědomí tancem

Tancování patří neodmyslitelně do hereččiny pohybové rutiny. Je přesvědčená, že cvičení a tanec jsou to, co ji dělá celoživotně šťastnou. Tuto formu pohybu bere jako obrovskou součást svého života. „Taneční lekce mi skutečně dokáže zvednou náladu i sebevědomí,“ říká.

7. Zapojte všechny svaly při pole dance

Díky roli striptérky ve filmu Hustlers si Jennifer uvědomuje, jak náročná tato aktivita je. Netají se tím, že obdivuje všechny, kteří umí provádět u tyče všechny možné akrobatické kousky vzhůru nohama, protože ví, že se jedná o zcela odlišné svaly, které musí člověk při pole dance používat.

8. Nikdy nevynechejte rozcvičení

Trenérka Tracy Anderson říká, že Jennifer do svých tréninků dává vše. Nikdy proto nevynechá ani rozcvičení a zahřátí svalů, neboť jde zkrátka o nutnou součást tréninku.

9. Dbejte o dostatečný a kvalitní spánek

Že málo spánku nikdy nikomu neprospělo, si Jennifer uvědomuje moc dobře. Podle svých slov by nejraději spala deset hodin, ale vždy se ujistí, že jich naspí alespoň osm. Toto její přesvědčení vychází ze špatné zkušenosti, kdy spávala jen tři až pět hodin denně, což vedlo k vyčerpání a záchvatům paniky.

10. Nezapomínejte na správnou stravu

Přestože si občas zahřeší tím, že si dá nějaký pamlsek, dobře si uvědomuje, že s věkem se musí čím dál více hlídat. Alkoholu a kofeinu se obloukem vyhýbá a pije minimálně sedm sklenic vody denně.

11. Používejte cvičící aplikace

Když není Lopez doma a musí s každodenní cvičící rutinou improvizovat, ráda využívá nejrůznější aplikace, které ji s posilováním pomáhají. Konkrétně vyzdvihuje FitPlan App.

12. Cvičení berte vážně

Jennifer si moc dobře uvědomuje, jak je pro ni rutina důležitá, a bere cvičení jako součást své práce a života jako takového.

Jennifer Lopez nemá perfektní postavu zadarmo. Její tajemství můžete vyzkoušet také.
Zdroj článku

Související články

Zdraví
Zdravý jídelníček podle Pavla Berkyho z Masterchefa: Originální recepty nejen pro sportovní šampiony

Zdravý jídelníček podle Pavla Berkyho z Masterchefa: Originální recepty nejen pro sportovní šampiony

Zdraví
Jediný pomocník, se kterým posílíte celé tělo: Snadné cviky s kettlebellem zvládne každý

Jediný pomocník, se kterým posílíte celé tělo: Snadné cviky s kettlebellem zvládne každý

Zdraví
Jak se zbavit pocení a koláčů v podpaží krok za krokem: Vliv může mít strava i oblečení

Jak se zbavit pocení a koláčů v podpaží krok za krokem: Vliv může mít strava i oblečení

Zdraví
Výživová koučka Dominika Hostinská o hubnutí: Nepočítejte kalorie, vnímejte své tělo a výsledky se dostaví

Výživová koučka Dominika Hostinská o hubnutí: Nepočítejte kalorie, vnímejte své tělo a výsledky se dostaví